MÜÜGI- JA TAGASTUSTINGIMUSED

Veebipoe www.reial.ee (edaspidi e-pood) omanik ja kauba müüja on Reial OÜ (edaspidi Müüja), reg nr 14957701, 
asukohaga Suur-Kloostri 2, Tallinn 10133, Harjumaa.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo:

  • Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel
  • E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest (kui ei ole märgitud teisiti). 
  • Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine:

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.
  • Panga ülekandega tasudes tuleb arve koos makse tegemiseks vajamineva infoga Teie poolt märgitud e-posti aadressile (kontrolli et sisestatu on korrektne).

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine e kauba kättesaamine:
Kaupu saadetakse peamiselt Euroopasse, kuid võimalik ülemaailmne tarne.
Euroopast väljaspool v suurmahuliste tellimuste tarne lepitakse kliendiga eraldi kokku, leiame sobiva makse- ja tarneviisi (info [email protected]).

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures, va kui see lepitakse eraldiseisvalt kokku.
  • Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
    Omniva pakiautomaat 3 €
    Itella Smartpost pakiautomaat 3 €
    Kaubale ise järgi tulles 0€ (Müüja aadressil kokkulepitud ajal)
    Alates 50€ tellimusest on saatmine Eesti piires 0€
    Omniva postiteenus, DHL vms- hind vastavalt sihtkohale

NB! Kuna tegemist on valdavalt loodustoodetega soovitame valida Smartposti automaadi kuna need asuvad sisetingimustes ühtlase temperatuuriga e toode ei kuumene üle ega külmu talvel miinuskraadidega.

  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Välisriiki tellides sõltub transpordi aeg sihtkohast, üldjuhul 1-3 nädala jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul (nt eritellimused või välisriigid).
  • Postitame tooted 1-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

Anname endast parima, et postitamine toimuks minimaalse aja jooksul, kuid kuna valmistame tooted käsitööna ning osaliselt tellimuse peale, siis jätame endale aja, et valmistada teile kvaliteetne toode. Maksimaalne tarneaeg rakendub, kui on korraga suur hulk tellimusi.

Taganemisõigus:

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul või avamata loodustoode ümber vahetada teise samaväärse toote vastu. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Vastavalt võlaõigusseadusele (§ 53 lg-s 4) ei kohaldata taganemisõigust lepingule, mille esemeks on:
             - toode, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;
             - toode, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt
             - toode, mis rikneb või vananeb kiiresti;
             - sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud                   ehk keha- ja nahahooldustooted, mis on avatud sh neid ei vahetata ümber.

  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile v muu toote pakend/kinniti.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (võib olla vabas vormis tekstina) ning saata see e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud Müüja lattu. Klient peab veenduma, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.
  • E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus:

E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

  • Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Müüja klienditoele: [email protected]
  • E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Müüja tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil.
  • Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Kliendi valikul kaup asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Kliendile kauba maksumus. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
  • Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14- päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul.  Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  • Müüja ei vastuta sellisel juhul tekkinud kahju eest kui kauba kohaletoimetamine viibib tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud ette näha või mõjutada.
  • E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

  • Klient on vastutav tegevuste eest, mida ta viib läbi e-poe kasutajakontot kasutades. Registreerides kasutajaks on klient vastutav edastatud isikuandmete õiguses. Müüja kasutab kliendi poolt edastatud isikuandmeid lähtudes Müügitingimustest ja Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud tingimustel.
  • Müüja registreerib e-poest ostu sooritamisel järgmised kliendi isikuandmed:
    Ees- ja perekonnanimi
    - Telefoninumber
    - E-maili aadress
    - Postiaadress, mis on vajalik kliendile kauba kohaletoimetamiseks
  • E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi.
    Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine:

Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile: [email protected] või helistada telefonil: +372 52 98579.
Loodame, et kõik vaidlused suudetakse lahendatada läbirääkimiste teel.

  • Kui klient leiab, et müüja on rikkunud e-poe teenuste täitmisel isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
  • Kui ostja ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
  • Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse
  • Ostja võib samuti pöörduda e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu  tarbijavaidlusi lahendava elektroonilise keskkonna ODR  platvormi poole.


TÄNAME!


0